Specjalista ds. obsługi klienta

Oferta pracy z dnia: 2018/10/20
Oferta ważna do dnia: 2018/11/19
Pracodawca: ManpowerGroup Sp. z o.o.
Miejsce pracy: Bielsko-Biała
Numer referencyjny: SOK/037/JKA
Rodzaj pracy: Stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Manpower (Agencja zatrudnienia – numer certyfikatu 412) to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Poszukujemy zarówno osób z doświadczeniem, jak i młodych bez większego doświadczenia, zaangażowanych, chętnych do pracy i podnoszenia swoich kwalifikacji.

Specjalista ds. obsługi klienta

Miejsce pracy: Ostrawa (Czechy)

Kluczowe zadania:

  • Samodzielne pozyskiwanie polskich klientów – zarówno z wewnętrznej bazy, jak i przez Internet
  • Opieka nad istniejącymi klientami w zakresie poruszania się po platformie internetowej firmy
  • Współpraca z innymi działami
  • Aktualizowanie wewnętrznej bazy danych

Wymagania:

  • Motywacja i chęć do rozwoju w branży brokerskiej
  • Gotowość do podjęcia pracy w Ostrawie (nie ma konieczności relokacji za granicę)
  • Doświadczenie w pracy z klientem (mile widziane)
  • Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole oraz odporność na stres

Oferujemy:

  • Umowę o pracę podpisywaną bezpośrednio z pracodawcą (czas określony -> czas nieokreślony)
  • Profesjonalne szkolenie wdrożeniowe + coaching on the job z trenerem
  • Pakiet relokacyjny lub dofinansowanie do dojazdów (według preferencji Kandydata)
  • Z góry opłacona karta parkingowa
  • Konkurencyjne wynagrodzenie wzbogacone o system premiowy
  • Atrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych (pakiet sportowy, masaże, świeże owoce, dodatkowy bonus za dress code, prezenty urodzinowe i jubileuszowe)
  • Dużo wydarzeń integracyjnych (imprezy firmowe, śniadania firmowe, wyjazdy teamowe)
  • Liczne konkursy wewnętrzne z atrakcyjnymi nagrodami (m. in. wyjazdy do spa, nagrody pieniężne i rzeczowe, bilety na koncert globalnych gwiazd muzyki)
  • Inwestycje w rozwój zawodowy (szkolenia sprzedażowe)
  • Możliwość awansu w strukturach organizacji